Realizacja zamówień

Zamówienia można składać na 3 sposoby:

  • poprzez kontakt telefoniczny – bezpośrednio u konsultanta w godzinach 8:00-16:00,
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@bekerfarb.pl,
  • poprzez zakup bezpośredni na stronie internetowej.

Natychmiast po złożeniu i opłaceniu zamówienia w sklepie internetowym kupujący otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia i przesłanie go na produkcję. Informujemy również na bieżąco o postępie prac związanych z etapami realizacji zamówienia. Standardowy czas przygotowania zamówienia do wysyłki wynosi 24h, zamówienia złożone do godziny 12 staramy się wysyłać jeszcze tego samego dnia. Wysyłki odbywają się w dni robocze. Należy pamiętać, że podany termin dotyczy maksymalnego czasu przygotowania towaru do wysyłki, należy do niego doliczyć czas potrzebny na dowóz towarów przez kuriera (zwykle 1-2 dni). Czas realizacji może się wydłużyć w przypadku zamówień niestandardowych (zamawiający zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany).

Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail, pod którymi możliwe będzie potwierdzenie zamówienia. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień oraz listy elektroniczne o wątpliwej treści nie będą rozpatrywane. W przypadku braku akceptacji zamówienia przez sklep w terminie 5 dni, zamówienie uznaje się za nieważne.

Sklep prowadzony przez firmę BEKERFARB nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu. Wówczas, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przeciwnym wypadku, umowę uważa się za nieważną, a środki pieniężne podlegające zwrotowi, pomniejsza się o koszty wysyłki (* dotyczy przedpłaty na konto).

Do każdej przesyłki dołączony zostaje dokument sprzedaży, będący pierwszorzędnym dokumentem uprawniającym do korzystania z prawa gwarancji, reklamacji lub zwrotu towaru.

Firma BEKERFARB wystawia faktury VAT na życzenie Klienta. Aby ją otrzymać należy podczas składania zamówienia dopisać lub poinformować o tym obsługę sklepu podając dane firmy. Faktury VAT nie wystawiamy po zrealizowaniu zamówienia. Zamówione towary są dostarczane na adres do wysyłki, zależnie od wyboru Klienta – za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszty wysyłki zależą od wagi towaru i widnieją na stronie z pełnym opisem.

Zapłaty za towar dokonać można za pomocą przedpłaty na konto.

Klient ma możliwość w obecności kuriera, sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli kupujący stwierdzi takie uszkodzenie, należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny niezbędny do uznania reklamacji pieniężnych na konto bankowe, zaś wysyłka odbywa się w ciągu 24h od daty wpływu tych środków.

Sposoby pakowania naszych produktów chemicznych opisane są na stronie – sposoby pakowania.

Dostępność produktów

Informacja o dostępności produktów aktualizowana jest wraz z okresowo przeprowadzanymi inwentaryzacjami magazynu w wyniku czego mogą pojawiać się sporadycznie rozbieżności. Dopuszczamy możliwość wydłużenia okresu realizacji lub anulowania zamówienia w przypadku tymczasowego braku dostępności surowców (zamawiający zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany).

Płatności

Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę). Płatność za zamówiony towar może nastąpić poprzez płatność online, przedpłatę na konto bankowe sklepu oraz za pobraniem do kwoty 1000 zł (tylko podczas zamówienia telefonicznego lub mailowego).

Koszyk